• Beste gast, wij willen dit platform constant verbeteren maar hebben daarbij jouw hulp nodig!
    Wil je een paar minuten van je tijd spenderen aan deze korte enquête?

Ervaring met Roche Navify?

Maarten de Ruiter

Administrator
Moderator
Ambassadeur
Organisatie
Universitair Medisch Centrum Groningen
Door Roos van Eijk

Kent iemand van jullie NAVIFY van Roche? Een MDO applicatie waarmee ook regionaal gewerkt kan worden.
Wij hadden deze nog niet in beeld, jullie wel?
Zo ja: heeft iemand al ervaringen hiermee (gehoord)?
 
Oplossing
Deze ken ik via Martin van Middelkoop. Hij is ex-Meddex en heeft de overstap naar Roche gemaakt voordat Meddex om viel en heeft me hier vorig jaar wat informatie over gestuurd. De afspraak met hem voor verdieping is er nooit gekomen maar is nog wel een overweging.
Ik sluit 2 documenten bij die ik vorig jaar gekregen heb.
Deze ken ik via Martin van Middelkoop. Hij is ex-Meddex en heeft de overstap naar Roche gemaakt voordat Meddex om viel en heeft me hier vorig jaar wat informatie over gestuurd. De afspraak met hem voor verdieping is er nooit gekomen maar is nog wel een overweging.
Ik sluit 2 documenten bij die ik vorig jaar gekregen heb.
 

Bijlagen

  • DIS_NAV_Bro_TumorBoard_1.6_MC_00574.pdf
    6,4 MB · Weergaven: 3
  • DIS_NAV_Bro_Apps_1.6_MC--00571.pdf
    8 MB · Weergaven: 2
Laatst bewerkt:
Oplossing
Door Roos van Eijk

Dank je Maarten!
Wij willen hier wel graag wat meer van weten. Met name omdat er nu vragen van zorgverleners komen waarom we niet voor Navify hebben gekozen.
 
Wat ik er nu niet in zie is de regionale ondersteuning van de logistiek rond het MDO en dat is hier in de regio toch wel prio nr 1: hoe zorgen we er voor er voor dat alle deelnemende ZH vooraf inzage hebben in aangemelde patiënten (agenda+samenvatting), vastleggen behandeladvies en stuurinformatie oncologienetwerk.

Het lijkt er op dat we heel duidelijk onderscheid moeten maken dus toepassingen richt op kwaliteitsverhoging interne MDO en het regionale MDO. Mijn beeld is dat voor dat eerst nu veel leveranciers actief zijn met beslisondersteuning, onco dashboards etc.
 
Ik ken zowel Martin v Middelkoop als Bart van den Boogaard die beiden dit in hun portefeuille hebben bij Roche. We kunnen ze eens voor een volgende fysieke bijeenkomst uitnodigen voor toelichting op hun product? Ik heb een recente open uitnodiging hiervoor ook al ontvangen van ze. Lijkt me sowieso verstandig in het kader van verbreding van onze zoektocht?

Nu nog een datum vinden waarop we allemaal bij elkaar mogen komen
:-)
 
Vanuit AUMC gaat Martijn van Oijen aan de slag met Navify. Nog niet gericht op een specifieke implementatie in een netwerk maar om inzicht te krijgen in de mogelijkheden en toepasbaarheid.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan