• Beste gast, wij willen dit platform constant verbeteren maar hebben daarbij jouw hulp nodig!
    Wil je een paar minuten van je tijd spenderen aan deze korte enquête?

Ervaring Philips XDSplatform aan specifieke eNovation oplossing?

Heleen Graat

Active member
Organisatie
Radboudumc
Wij zijn een XCA-koppeling aan het maken met een ziekenhuis en lopen tegen technisch issue aan. Wie heeft ervaring met de volgende combinatie:

Ziekenhuis met Enovation XDS platform waarbij de oude(re) XDS Consumer ingezet is van Topicus koppelen aan een ziekenhuis dat gebruik maakt van het volledige Philips XDS platform (ForView).

Ik hoor het graag!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wij zijn een XCA-koppeling aan het maken met een ziekenhuis en lopen tegen technisch issue aan. Wie heeft ervaring met de volgende combinatie:

Ziekenhuis met Enovation XDS platform waarbij de oude(re) XDS Consumer ingezet is van Topicus koppelen aan een ziekenhuis dat gebruik maakt van het volledige Philips XDS platform (ForView).

Ik hoor het graag!
Hoi Heleen, late reactie excuses. Speelt dit nog steeds? ik heb ervaring met het koppelen van een Enovation omgeving aan ForCare. De ziekenhuizen kijken met de ForeCare viewer in onze medische gegevens die via XDS Enovation aangeboden worden. (andersom niet).
Mocht ik ergens in bij kunnen dragen dan hoor ik het graag.
r.reijnierse@diagnostiekvooru.nl

Groeten,
Ronald
 
Terug
Bovenaan