Even voorstellen.... Programmamanager digitale gegevensuitwisseling Radboudumc

Silvia Verstegen

New member
Reg. Oncologienetw.
Werkgever
Radboudumc
Aan welke programma's ben je verbonden?
  1. Naar Regionale Oncologienetwerken
  2. Twiin
Hallo allemaal,

Wat fijn om op dit platform kennis met jullie te maken. Mijn naam is Silvia Verstegen en ik ben sinds kort programmamanager Transmuraal bij Radboudumc. Daarmee ben ik tevens ambassadeur digitale uitwisseling van het programma Regionale Oncologienetwerken voor regio Oost-Nederland. Vanuit die nieuwe rol verwacht ik jullie hier op het platform, maar zeker ook op andere momenten regelmatig te ontmoeten. Met deze nieuwe rol zal ik verbindingen aangaan met andere ziekenhuizen (of behouden), de krachten proberen te bundelen en in nauw contact met CIO’s en informatiemanagers het XDS-netwerk verder neerzetten en implementeren. Ik werk al 18 jaar bij het Radboudumc binnen de afdeling Informatie Management en heb altijd rollen vervult op het raakvlak tussen proces en techniek. Sinds 4 jaar ben ik projectmanager en met veel plezier leidt ik een diversiteit aan projecten over de volle breedte van processen binnen ons ziekenhuis.

Samen met mijn man en onze kinderen (zoon 16 jaar en dochter 14 jaar) woon ik in het mooie Brabantse buitengebied. Ik hou van lange afstand wandelen, gezellige momenten met vrienden en familie en van reizen, bij voorkeur door er regelmatig met onze camper op uit te gaan.

Ik vind het leuk om kennis te maken en te zien wat we voor en met elkaar kunnen betekenen, dus neem gerust contact met me op: silvia.verstegen@radboudumc.nl / 06-502338653

Theone Joostensz

Moderator
Reg. Oncologienetw.
RadB
Redactie
Werkgever
Werkzaam binnen een van de programma's
Ha Silvia,

Wees welkom! Leuk om je hier tegen te komen en om wat meer over je te lezen. Heb je vragen over het (gebruik van) het platform of tips/ideeën voor verbetering, neem dan gerust contact op met mij of met mijn collega @Iris

Heel veel plezier en succes in je nieuwe functie!

kimmeulenberg

New member
Werkgever
Bernhoven
  1. Twiin
Welkom Silvia. Vanuit Bernhoven zal ik zeker nog verder kennis met je maken rondom XDS en andere uitwisselingsprojecten tussen Radboud en Bernhoven. Ik stuur je wel een mail met mijn gegevens.
Groeten Kim Meulenberg, adviseur ICT Bernhoven

dgroen

New member
Werkgever
Elizabeth Twee Steden
  1. Ik ben niet aan een specifiek programma verbonden
Welkom Silvia, altijd bereid om kennis te delen en ervaringen uit te wisselen.

Hartelijke groet, Dennis

Bovenaan