Theone Joostensz
Well-known member
- Organisatie
- Een (landelijk) programma
Deze stelling poneerde Mark Janssen, lid raad van bestuur van het Radboudumc, in een gesprek met Ron Rozendaal, voormalig directeur Informatiebeleid en chief information officer bij het ministerie van VWS. Janssen vindt het 'van de gekke' dat er subsidies en stimuleringsmaatregelen nodig zijn om digitale transformatie te bewerkstelligen. Hij opperde zelfs dat er misschien 'meer druk in plaats van meer geld' van de overheid nodig is om de versnelling te realiseren.
"Ik zei het enerzijds om te prikkelen, maar ik vind ook echt dat er veel subsidiepotten zijn", licht Janssen toe in deze boeiende podcast van VIPP5 over digitale gegevensuitwisseling en epd's. "Je kunt soms door de bomen het bos niet meer zien."
Luister het interessante gesprek met Janssen hier terug en laat in de comments weten of je het wel of niet eens bent met zijn stelling:
Er is meer druk in plaats van meer geld nodig om digitale gegevensuitwisseling te realiseren.
"Ik zei het enerzijds om te prikkelen, maar ik vind ook echt dat er veel subsidiepotten zijn", licht Janssen toe in deze boeiende podcast van VIPP5 over digitale gegevensuitwisseling en epd's. "Je kunt soms door de bomen het bos niet meer zien."
Luister het interessante gesprek met Janssen hier terug en laat in de comments weten of je het wel of niet eens bent met zijn stelling:
Er is meer druk in plaats van meer geld nodig om digitale gegevensuitwisseling te realiseren.
Laatst bewerkt: